Co je to PNO
V kontextu PPC (Pay-Per-Click) reklamních kampaní se PNO může odvolávat na „Podíl nákladů na obratu“ a ukazatel, který pomáhá inzerentům a marketérům měřit náklady na reklamní kampaně vzhledem k celkovému obratu nebo příjmům generovaným z těchto kampaní.
PNO v PPC se vypočítává následovně:
PNO = (náklady na PPC kampaně/obrat z PPC kampaně) x 100 %
Kde:
- „Náklady na PPC kampaně“ zahrnují všechny náklady spojené s provozem PPC reklam, včetně platby za kliknutí (CPC), správy kampaně, nákladů na reklamní obsah a dalších souvisejících výdajů.
- „Obrat z PPC kampaně“ představuje celkový výnos nebo tržby, které byly přímo generovány z PPC reklamní kampaně.
PNO v PPC je užitečným ukazatelem, který pomáhá inzerentům posoudit, jak efektivně využívají své reklamní rozpočty. Vyšší PNO znamená, že inzerent vynakládá větší část svého reklamního rozpočtu na náklady vzhledem k výnosům z kampaně, což může indikovat potřebu optimalizace kampaně nebo nákladové efektivity. Nižší PNO ukazuje na to, že inzerent dosahuje vyššího poměru mezi výnosy a náklady, což je obvykle žádoucí.
Analýza PNO v PPC reklamách může pomoci reklamníkům lépe rozumět výkonnosti svých kampaní a rozhodovat se o tom, zda je vhodné nadále investovat do těchto konkrétních reklamních strategií.
Související témata
Praha
Londýnská 254/7, PSČ 120 00
Pardubice
Teplého 1398, PSČ 530 02
Olomouc
Třída Jiřího Pelikána 1388/11, PSČ 779 00
Datová schránka:
wentynh
Fakturační údaje:
Lukáš Hladeček
Dvořákova 703/4
360 17 Karlovy Vary
IČO: 722 20 902
DIČ: CZ7405061895
ŽÚ Karlovy Vary č.j.: ŽÚ/F/01/1276/2000
Evidenční číslo: 340301-20886-00
Datum vzniku: 5. 9. 2000