Co je to hodnota konverze
Hodnota konverze (nebo také hodnota konverze na jednotku nákladů) je ukazatel, který měří, kolik peněz nebo hodnoty generuje každá konverze nebo akce, kterou provádí uživatel na webových stránkách nebo v rámci reklamní kampaně. Tento ukazatel pomáhá inzerentům a marketérům určit, jak efektivní jsou jejich investice do reklamy nebo marketingových aktivit vzhledem k získaným konverzím.
Hodnota konverze se obvykle vypočítává následujícím způsobem
Hodnota konverze = Celková hodnota generovaná konverzemi/počet konverzí
Kde:
- „Celková hodnota generovaná konverzemi“ zahrnuje výnos nebo zisk, který organizace získá z konverzí. Může jít o peněžní příjmy z prodeje produktů nebo služeb, hodnotu získanou z nových registrací, hodnotu generovanou z kliknutí na reklamy a další.
- „Počet konverzí“ představuje počet akcí, které uživatelé provádějí, a které jsou považovány za konverze. Tyto konverze mohou zahrnovat nákupy, registrace, stažení aplikací, vyplnění formulářů, telefonické hovory a další požadované akce.
Hodnota konverze může být vyjádřena v různých měnách, například v českých korunách, eurech nebo jiných měnách, nebo v jiných jednotkách hodnoty, například v počtu bodů, bodů věrnosti nebo jiných jednotkách.
Tento ukazatel pomáhá inzerentům a marketérům porozumět tomu, kolik stojí získání jedné konverze, a porovnat náklady na marketingovou kampaň s výnosem, který tato kampaň generuje. Pokud je hodnota konverze vyšší než náklady na akvizici konverze, pak je marketingová kampaň považována za úspěšnou. Může také pomoci s rozhodováním o alokaci rozpočtu pro různé marketingové kanály a strategie.
Související témata
Praha
Londýnská 254/7, PSČ 120 00
Pardubice
Teplého 1398, PSČ 530 02
Olomouc
Třída Jiřího Pelikána 1388/11, PSČ 779 00
Datová schránka:
wentynh
Fakturační údaje:
Lukáš Hladeček
Dvořákova 703/4
360 17 Karlovy Vary
IČO: 722 20 902
DIČ: CZ7405061895
ŽÚ Karlovy Vary č.j.: ŽÚ/F/01/1276/2000
Evidenční číslo: 340301-20886-00
Datum vzniku: 5. 9. 2000